2011. május 23., hétfő

Rajzoljunk együtt! - Virág/5

Így néz ki most a rajzom. Befejeztem a velünk szemben lévő szirmot. A tetején a fényvisszaverődést úgy rajzoltam, mint a hajnál is szokás, vagyis a fehér tükröződő rész irányába kifutó vonalkákkal satíroztam. Itt alulról felfelé és felülről pedig lefelé mindig egy irányba (a fehér rész felé), magát a tükröződést fehéren hagyva.
Amikor megvan a szirom tónusa, utána satírozom be a sötétebb részeket és a kis fehér csíkokat a "kiélezett" radírommal húztam be. Minden vonalkám, minden radírozás követi a szirom formáját.

Ezután folytattam felül a háttérben lévő köveket. Ahol élet látok a fotón, ott élet rajzolok és nem mosom össze az egészet, mert akkor egy egybefüggő maszat lenne. Hagyni kell éleket is ott, ahol a fényképen is látszik, a homályosabb részeket pedig összedörzsölöm a papírkendővel.

Közben annyira belelendültem, hogy a szár melletti sötét részt is elkezdtem satírozni. A virág szára mellett, levelek körül hagytam egy pici fehér részt, hogy ne olvadjon bele az egész a háttérbe.
Már csak egy szirom és a jobb oldali szikla hiányzik és kész a rajz.:)

1 megjegyzés:

gromine írta...

Csodálatos lesz !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...