2011. május 27., péntek

Krókusz - (Virág/6)


Így a végére érve illik nevet is adni a rajznak.
Befejeztem a virágot a jobb oldali szirommal és végül megrajzoltam a hiányzó sziklát is. Először felvittem rá az alaptónust, majd a sötétebb gödröcskéket, árnyékokat és utána gyurmaradírral felszedtem itt-ott a világosabb részeket. Az árnyékos oldal kapott még pár réteg satírozást a 6B-s ceruzával és egy összemosással lett egyenletesebb a tónus. A szikla éle felé világosodik az árnyék.

Amikor úgy érzem, hogy teljesen kész van a rajzom, akkor vonalzóval lefedem a széleket és radírral kiradírozom a fehér keretre maszatolt grafitport. Így a rajz széle is egyenesebb lesz, mintha szabad kézzel rajzoltam volna.

Kíváncsi vagyok, a tietek milyen lett! Aki megrajzolta, küldje el nekem bátran az inspiralouzenet (kukac) gmail (pont) com címre!

2 megjegyzés:

gromine írta...

Csodálatos lett !!

nöné írta...

Gyönyörű!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...