2011. április 27., szerda

Anya és fia portré - kész


"Felkerült" az anyuka is a képre. Azt hittem, vele majd gyorsabban haladok, de a fekete kabát rajzolása nem volt valami haladós. Ha igazán feketét szeretnék elérni 6B-s ceruzával, akkor több rétegben kell dolgoznom.

Kipróbáltam egy trükköt, amiről nemrég olvastam, hogy 3 réteg után befújtam fixáló sprayvel a kabátrészt és ezután újabb rétegeket satíroztam rá. A fixálóspray nagy segítség akkor, ha már nem akar több grafitot felvenni a papír. Mivel a Bristol karton nagyon sima felületű, ezért a sötét árnyalatoknál eléggé megkínoztam a papírt, de fixálóval ezt el lehet kerülni.

Kíváncsi voltam, hogy fogom az anyuka szalmaszőke haját fehér háttérrel megrajzolni, de egy 2H-s ceruzával elég jól meg lehetett oldani.

A kabátka ujja apró, csillogó kövecskékkel van díszítve. Ilyenkor mindegyik követ eltérően kell satírozni, mert másként verik vissza a fényt.

Ettől függetlenül Húsvétra pont kész lettem a rajzzal így át is tudtam adni nekik. :)

3 megjegyzés:

nöné írta...

Fantasztikus!

gromine írta...

Félelmetes, gyönyörű !!!

anwerosa írta...

Köszönöm szépen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...