2012. szeptember 9., vasárnap

Akvarellgrafit

A német Faber-Castell cég újdonsága az akvarellgrafit ceruza. A vízzel elkenhető ceruzákat akvarell előrajzolásához vagy komplett akvarellrajz készítéséhez ajánlják. HB, 2B, 4B, 6B és 8B erősségben kapható.
Szerintem türelmetleneknek ideális, mert pár vonás is szépen összemosható egy nedves ecsettel. Én még sajnos nem tudtam kipróbálni.
A videó bemutatja, hogy még mire lehet használni:



Aki esetleg már kipróbálta, megírhatná nekünk a tapasztalatait.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem tudod esetleg, hol kaphatok ilyet? és kb. mennyiért?
Előre is köszönöm.

anwerosa írta...

Kerestem magyar oldalakon, de valószínűleg még nem kapható. Eredeti neve "Faber-Castell Graphite Aqquarelle", ha esetleg rákeresel, hátha nagyobb sikerrel jársz. Németországban a kreatv.de oldalon találtam rá. 5 db-os szet ecsettel 7,75 Euró.
De talán érdemes még kicsit várni, hogy magyar műűvészellátókban is megjelenjen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...