2011. március 21., hétfő

Kiállítás

    Nagy meglepetésben volt részem a 1822 Frankfurter Sparkasse hobbyfestő versenye kiállításának múlt heti megnyitóján. A "100 Jahre" (100 év ) című rajzommal ugyanis második helyezést értem el. Már annak is örültem, hogy a kiállításra bekerült a képem, de hogy díjat is nyerek, arra nem számítottam, így most annál nagyobb az öröm.

A nyertesekről készült fotót megnézhetitek a bank honlapján. (Én nem mertem "ellopni" a blogomra, ki tudja milyen személyiségi jogai vannak a szereplőknek.)
Itt láthatjátok az első és harmadik helyezett munkákat is, az én rajzomat pedig már ismerhetitek innen .


Bal oldalon az én rajzom, középen az 1. helyezett, jobbra pedig a 3. helyezett.
Persze a többi alkotás között is láttunk sok gyönyörű képet. Még a kis "modellem" is megcsodálta őket:

4 megjegyzés:

nöné írta...

Szívből gratulálok Neked! Csak így tovább!

Castia írta...

Gratulálok és kívánom, hogy sok hasonló sikerben legyen még részed!

gromine írta...

Gratulálok, és további szép sikereket kívánok a rajzoláshoz !!!!

anwerosa írta...

Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...