2012. március 19., hétfő

Kiállítás 2012

   Az 1822-Frankfurter Sparkasse minden évben megrendezi hobbyfestő versenyét. Az idén "víziók" volt a mottó. Én az alábbi "Álomkör" című rajzommal indultam.



A középpontban a gyermek alszik, de a kisvonat továbbhalad és elvisz bennünket az álmok világába, ahol a vágyak és víziók életre kelnek.
A homályos, sötét erdő a félelmeket, bizonytalanságot jelképezi. Álmunkban minden lehetséges. Lakhatunk egy lovagvárban a dínók újra életre kelnek és háziállatként várnak a focilabdával egy játékra, hogy visszatérjünk a repülésből.
Az álom végét a vonat megjelenése jelzi. Mikor lezuhanunk egy sötét gödörbe, akkor egyszer csak felébredünk.
A gyermek kezében tartja a sín egy darabját. Néha csak ilyen kicsi hiányzik ahhoz, hogy álmaink valóra váljanak és ez a kis darab talán éppen a mi kezünkben van.

A kép a 2012 március 19.-én megnyílt kiállításon április 20.-áig lesz megtikenthető a Frankfurter Sparkasse ügyfélközpontjában ( Frankfurt/Main, Neue Mainzer Straße 49 ).
Bekeretezve ilyen lett:

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

ganz tolles Bild mit viel Inhalt das zum denken an regt!
Lieben Gruss Elke

anwerosa írta...

Danke schön liebe Elke!
LG Andrea

gromine írta...

Nagyon testszik, és nagyon jó az ötlet !
A keret meg teljesen fel is dobja.

Castia írta...

Szia!

Nagyon jó lett a kép, remélem idén is olyan sikeres leszel vele, mint tavaly (ha jól emlékszem, akkor is ezen a kiállításon vettél részt?).
Megkaptam a kommentet a másik blogról, és írtam egy bejegyzést segítségként a disqus-ról, de ha így se tudsz bejelentkezni, akkor írj nyugodtan a castia{@}gmail{.}com címre.

anwerosa írta...

Köszönöm. Igen, tavaly is ezen a kiállításon voltam. Az idén azonban kevesebb sikerrel szerepeltem, mert most nem nyertem díjat.
Köszönöm a segítséget a blogodon a kommenteléshez!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...