2011. szeptember 7., szerda

Mit rajzoljunk?

Már régen jelentkeztem. Beleestem a fekete-fehér melankóliába. Valójában imádom a színeket és ez a sok fekete-fehér rajz kezdi megviselni a hangulatvilágomat, ezért most jó lenne színesben rajzolni.
Van valami ötletetek? Mit rajzoljunk közösen? Mire vagytok kíváncsiak? Van valakinek szép fotója?
Azt hiszem hiányzik, hogy ne csak magamnak rajzolgassak, hanem egy feladatom legyen.
Persze akinek nincs színese, az rajzolhat együtt fekete-fehérben.
Várom az ötleteket itt commentben vagy Facebookon is.

Most éppen ezzel a rajzzal foglalkozom és megfogadtam, hogy egyenlőre nem rajzolok dús hajú szép hölgyeket. Inkább kopasz urakat kellene rajzolnom szerintem.:)

1 megjegyzés:

gromine írta...

Gyönyörű lesz a rajzod.
Jó lenne kipróbálni a színes képeket is.
Igaz én csak a virágot készítettem el, de nem sok sikerrel jártam, még nagyon kezdő vagyok.
Itt van az ősz, valami szép őszi képet lehetne?
Egy fa vagy csak egy falevél , van egy vízparti fa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...