2013. április 30., kedd

Micimackó


Rájöttem, hogy már régebben is próbáltam rajzolgatni. Amikor még én is azt hittem, hogy rajztehetségnek születni kell. Mivel, Bob Ross szavaival élve, az én fejemet sem simogatta meg Michelangeló a születésemkor, így egy-egy próbálkozás után jó pár évre felhagytam a rajzolással.
Gyerekkoromban volt egy Gioconda pasztellkészletem elég sok színnel. Sajnos már nincs meg. Pedig azzal rajzoltam később is sógornőm gyerekeinek a gyerekszobába képeket.

Ez a Micimackó kép pedig, 10 évvel később, kisfiamnak készült. Szintén pasztellel, egy mesekönyv rajzáról. Most azért jutott eszembe, mert a tavaszi nagytakarítással ez is lekerült a gyerekszoba faláról. A nagyfiúhoz már nem illik, így elajándékoztam egy kedves ismerősnek.
A gyerekszobába meg Verdákat, Star Warst vagy Sponge Bob-ot kellene rajzolnom.:-)

A kép A3-as kartonlapra készült pasztellkrétával.

1 megjegyzés:

gromine írta...

Így lehet látni, hogy teleik az idő:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...