2012. október 24., szerda

Vitorlás


Névnapjára küldtem el Apumnak ezt az A5-ös méretű kis üdvözlőlapot. Akrillal festettem akvarellpapírra Terry Harrison képe alapján.
Mindössze 3 szín kell hozzá: ultramarin kék, égetett umbra és fehér.
A kép széleit grafikus kreppel ragasztottam le festés előtt. Sajnos amikor kész lett a kép és lehúztam a szalagot, a papírt is felszedte egy pár helyen. Úgy látszik, inkább festővászonhoz találták ki.
Azonban olvastam azóta egy trükköt, hogy hajszárítóval kell melegíteni a szalagot lehúzás közben és valóban működik. Már kipróbáltam, így nem szedi fel a papírt. :))

2 megjegyzés:

gromine írta...

Ez valami gyönyörű , ránéztem és elállt a lélegzetem, annyira megfogott a szépsége !!!

anwerosa írta...

Köszönöm szépen! Örülök, hogy ennyire tetszik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...