2012. május 2., szerda

A virágmezőn

Ez a helyes cica a szomszédban lakik. Napi körútja során gyakran jelenik meg nálunk is. Az eredeti fotót a kisfiam készítette róla tavaly a kertünk mögött, ami egyébként nem ilyen szép. A száraz ágakat, farönköket kicseréltem egy virágmezőre a rajzon.

Staedtler Karat akvarellceruzákkal és Faber-Castell Polychromos színesceruzákkal készült.
A mezőt besatíroztam különböző zöld árnyalatú akvarellceruzákkal, majd nedves ecsettel összemostam a színeket. A virágokat fehér fedőfestékkel festettem fel és utána kiszíneztem Polychromos ceruzákkal. A hátteret, a cicust és a farönköt Polychromossal rajzoltam.

A macska bajusza egy kicsit problémás volt. Mivel nem volt kedvem a vékony bajuszszálakat körberajzolgatni, ezért utólag akartam felfesteni. A vizes alapú fedőfesték azonban nem tapad az olajos bázisú Polychromos színesre. Így megpróbáltam olajfestékkel felfesteni, de valahogy az sem akart igazán megtapadni a ceruzán, csak többszöri próbálkozásra, aminek az eredménye a vastag bajusz lett.

Rajz mérete: 32 x 28 cm

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

das hast du bezaubernd gemal, nicht leicht gewesen!

*wunderschön*
Lieben Gruss Elke

gromine írta...

Azt hiszem, hogy csak magamat tudom ismételni, de nagyon szépen rajzolsz.
Annyi élethű lett a cica.

Castia írta...

Szép cica. :) Színes ceruzán nem tudom mennyire maradna meg, de a múltkori akvarellemnél a fényfoltot a szemnél fehér zselés tollal igazítottam ki. Habár lehet, hogy ha a festék nem tapad meg a felületen, akkor ez se.

anwerosa írta...

Vielen Dank liebe Elke!
Liebe Grüsse Andrea

anwerosa írta...

Köszönöm szépen!:)

anwerosa írta...

Köszönöm!:)
A zselés tollra nem is gondoltam, de szerintem érdemes kipróbálni, lehet, hogy beválik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...