2011. november 28., hétfő

Ajándékba készült

A férjemnek rajzoltam születésnapjára ezt a képet a kisfiunkról. Ez a scanelt változat. A papír apró fehér szemcséi sajnos a digitalizálás által hópelyhekké növekedtek. Megpróbáltam eltűntetni, de a kontraszt levitelével a rajz is fakóbb lett.

Előfordulhat, hogy nem megfelelő a papír, mert a szemcséket sehogy sem tudtam betölteni. A háttéren például 6 réteg szín van az égbolton. A ceruzát is mindig hegyeztem, de valahogy nem segített az sem betölteni a hosszanti rovátkákat.
Egyébként azt csak most olvastam, hogy gyerekek rajzolásához sima Vellum papírt javasolnak, mert az áll legközelebb a sima gyermekbőrhöz. Idősebb arc rajzolásához lehet szemcsésebb is a papír.

A képet 3 fotóból szerkesztettem össze. A kisfiam fotója, a háttér egy téli kép egy újságból és a karácsonyfadísz pedig egy áruküldő katalógusból van. Ez a második olyan vállalkozásom, amikor nem csak szolga módra lemásoltam a fotót.:)

Ez a fotózott változat, kerettel. Kissé le kellett takarni a rajzból, mert eredetileg 15 x 18 cm-esre készült, az itthon talált keret paszpartuja pedig 13 x 18-as. Aki tehát kész keretet akar használni, (többek között néha én is), annak érdemes előbb utánajárni, hogy milyen szabvány keretek vannak.

Nagy élmény volt ezen a kicsi rajzon dolgozni és gyakorlásnak is nagyon hasznos, mert hamar kész van.

4 megjegyzés:

gromine írta...

Ennél szebb ajándékot nem is lehetne kapni.
Gondolom, hogy nagyon örült a férjed.

Castia írta...

Nagyon szép lett, és egyáltalán nem zavaró, hogy átlátszik a papír foga a háttéren. Ha nem írtad volna, azt hinném direkt csináltad így.

Feltöltöttem végre azt a videót, ami egy hónapja volt fent a 5pencilen, és írtad hogy nem tudtad letölteni. Szétszedtem 100 Mb-os részekre, és nem hiszem hogy törölnék, úgyhogy bármikor leszedheted, amikor alkalmas.
http://data.hu/dir/zdgbnm6bhl119822

anwerosa írta...

Köszönöm,Gromine! Igen, a férjem nagyon örült neki és az irodában fogja nézegetni minden nap.

anwerosa írta...

Castia, köszönöm szépen!
Nagyon rendes tőled, hogy rászántad az idődet és elérhetővé tetted a videót! Így már apránként le fogom tudni tölteni! Hálás köszönet érte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...